מערכת קריאות שירות

שירות חכם, מהיר ויעיל יותר באמצעות מערכת WizeNet - תוכנה לניהול קריאות שירות.
כל הכלים הדרושים לעבודה ולניהול צוות מערך השירות:: מנהלי השירות, הטכנאים ותומכי מערך השירות בארגון.
התוכנה לניהול השרות של חברת וואייזנט כוללת ניהול קריאות שרות, שיבוץ קריאות לטכנאים, שיבוץ ביומן לכל טכנאי, מאפשרת לקבל התראות לפי החלטות במהלך האיפיון, להפיק דוחות לכל צורך כמו: כמה קריאות סגר כל טכנאי, זמן ממוצע לטיפול בקריאה, כמה קריאות חורגות מה SLA המוגדר ללקוח וכמובן לשלוח חיובים ללקוחות בסוף כל חודש בהתאם לחוזה השרות עליו הוא חתום.
 
קליטת קריאות שירות
קליטת קריאות שירות ממקורות שונים: פתיחת קריאות שירות באופן ידני על ידי עובדי מוקד השירות, מיילים, SMS, טכנאי חוץ ומערכת B2B /B2C על ידי לקוחות הארגון.
התאמה של פתיחת קריאות שירות ממקורות חיצוניים שונים עפ"י דרישות הארגון.

ניהול קריאות השירות
עדכון מלא של קריאות השירות על ידי צוות מוקד השירות או על ידי הטכנאים בשטח הכולל: עדכון סטטוסים, ניהול זמני טיפול בקריאות, החתמה דיגיטלית של קריאות שירות, ניהול מסלולים אופטימליים ולוח שיבוצים עבור טכנאי החוץ.

חיבור למערכת ה ERP הקיימת בארגון
מערכת וויזנט מתחברת לכל מערכת ERP שקיימת בארגון כגון: סאפ, פריוריטי,ריווחית ,חשבשבת ואורקל. המערכת מציגה כל מידע רלוונטי מתוך מערכת  ה - ERP  עפ"י רמות הרשאה מתאימות וכוללת גם אפשרות של הכנסת מידע למערכת ה- ERP כל זאת בצורה מאובטחת ועפ"י רמות הרשאה מתאימות.

מודול שרות כולל -BI ודוחות ממערכת PIVOT
מערכת WizeBI  מציגה תמונת מצב מדויקת ועדכנית של עולם השירות בארגון, ומאפשרת לקבל החלטות המבוססות על כלל מקורות המידע הארגוניים/
דוחות מותאמים בלחיצת כפתור לקבלת כל מידע רלוונטי לניתוח פעילות מחלקת השרות בארגון. (כמה קריאות נפתחו, מה זמן הטיפול בקריאות, כמה קריאות נפתחו על ידי כל לקוח ועוד ועוד).
 
נגישות
מכל מקום, בכל זמן, באמצעות כל מכשיר חכם (סמרטפון, טבלט, מחשב נייד או נייח) תוכל להתחבר לנתוני הארגון שלך שיוצגו און ליין עם כל העדכונים האחרונים. 
המערכת נגישה לכלל עובדי הארגון.
מעקב ושליטה 
מעקב, שליטה ובקרה על קריאות השירות, סטטוסים, עמידה ב SLA, הגדרת התראות מיוחדות, מעקב אחר טכנאי החוץ וקבלת דוחות מתוזמנים לפי דרישה הנוגעים למערך השרות.
 
ניהול חוזי שרות 
ניהול מלא של SLA וחוזי שירות ללקוחות: חוזי שרות מסוג בנק שעות חודשי מתחדש, חוזה ריטיינר מלא וחוזה לפי שעה/קריאה. כל נושאי חוזי השירות ועדכון הקריאות ואופן הטיפול מתנקזים לדוחות חיוב מותאמים לכל לקוח , עם אפשרות מעקב שוטף אחר החיובים ושליחה של דוחות החיוב כל חודש באופן אוטומטי ללקוחות. בסיכום התהליך נוצרות הזמנות במערכת ה ERP באופן אוטומטי. 
 
יכולת התאמה לארגון שלך 
אפשרות להתאים את המערכת ל"שפת הארגון", לתהליכים השונים האופייניים לארגון שלך באופן מדויק, יעיל ופשוט.
מודול שרות מבית וואייזנט - לפתרון מלא וכולל של ניהול השרות בארגון.
 
 
 
בשלב האפיון מותאמת מערכת השירות  באופן  אינדיבידואלי לכל חברה בהתאם לתהליך מתן השירות אותו היא מספקת. המערכת יכולה לשמש כמודול עצמאי נפרד, או בסנכרון מלא למערכת ה ERP בחברה -, {חשבשבת , SAP , פריורטי.} המערכת בעלת ערך מוסף ופתרונות משלימים למודול קריאות השירות הקיים ב-ERP.
 
וואייזנט - התוכנה המתקדמת ביותר לנהל את קריאות השירות ביעילות ובפשטות. צור איתנו קשר כעת! 
למידע נוסף אודות  תוכנה לניהול קריאות שרות  לחץ כאן.